Skip to content

Košarica

Tvoja košarica je prazna

Reklamacije in vračilo izdelkov

Reklamacije izdelkov


Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev.


Blago, ki ga prejmete, preglejte takoj ter morebitne napake/poškodbe sporočite v roku osmih delovnih (8) dni od prejetja paketa. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.


Reklamacije artiklov z obstoječo napako uporabniki sporočijo ponudniku na e-mail info@medora.si ali po telefonu na 040 391 030


Vračilo izdelkov

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 (štirinajstih) dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona (stroški neposrednega vračila blaga).


V primeru odstopa od pogodbe podjetje najpozneje v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila za vrnjene artikle v skladu s temi Splošnimi pogoji. Predmet vračila niso dodatni stroški, ki jih je kupec plačal ob naročilu.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če podjetje zaradi tega ne nosi nobenih dodatnih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.


Če je potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v roku 14 (štirinajstih) dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 (štirinajst) dnevnega roka za vračilo.


Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.


Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, poškodobano, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne.


Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov, ponudnik ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.


Izdelkov, narejenih po meri, po želji kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati, ravno tako ni mogoče vrniti personaliziranih izdelkov (z imenom otroka) v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) o sklepanju pogodb na daljavo blaga.


Vrnjeno blago potrošnik pošlje na naš naslov:

Amplova d.o.o.,

Senično 7,
4294 Križe